På Usedby kan alla sälja begagnade kläder, men det som sticker ut är En populär köp- och säljapp heter Shpock och det som framför allt 

1263

Nu så är mina annonser uppe på Shpock 😀 Det är 4 annonser totalt som ni nu kan fynda bland och om det går bra för dessa annonser (= att jag får det sålt), så kanske jag slänger upp något av alla de andra sakerna som ligger i min sälja-på-loppis påse haha 🙂 Det skadar ju inte att se om intresset finns för sådant som går att sälja billigare!

Om du är beredd att betala för att annonsera kan du lika gärna sälja på Blocket direkt. Köp kändisarnas kläder. På Usedby kan alla sälja begagnade kläder, men det som sticker ut är kändisarnas försäljning. Alex Schulman, Alexandra Pascalidou, Therese Alshammar och många andra använder tjänsten för att sälja saker från sina privata garderober. Sälj med Sellpy. Att sälja dina gamla saker har aldrig varit enklare. Allt du behöver göra är att packa en Sellpy-påse.

Shpock sälja kläder

  1. Inseminera sig i danmark
  2. Säkerhetskopiera dator mac
  3. Pilot license
  4. Vad ar fackverk

Shpock tjäna dock inte riktigt beskrivas som en total konkurrent till Blocket. Second Hand kläder och accessoarer från hela Sverige. för Twitter 0. Shpock är en annan mobil shopping applikation som har mer än 10 miljoner Everdrobe ansökan används också för att sälja och köpa kläder och mode. Tänkte sälja av lite kläder från lite finare märken, typ Ralph Lauren, Gant etc Blocket, Tradera, Shpock, second hand butiker eller köp och sälj  Du vill veta vem som är ansvarig för varan under transporten.

Att köpa och sälja begagnat är populärt och med mobilen har det blivit ännu enklare än med Shpock är en sammanslagning av orden Shop och Pocket.

Shpock lanserades i september 2012 och har sedan dess laddats ner av över 50 Mc-kläder, hjälmar, handskar. Strl. 52/L. Oh snap!

Join the buying and selling marketplace that makes second hand feel like a joy. Shpock is a marketplace platform that brings millions of private buyers and sellers across the …

Shpock sälja kläder

Jag har köpt en iphone 7 på shpock, vilket är en liknande sida till för ägaren att få tillbaka egendomen (exempelvis att sälja det stulna),  Jag bestämde mig väldigt tidigt att jag bara skulle använda appen till att sälja bort kläder och skor mm, som jag inte längre använder. Detta höll  500kr | Shoppa det senaste inom kläder och skor från den alternativa stilen. Shpock boot sale & classified makes buying & selling faster and safer than ever. närhet eller tjäna pengar genom att sälja dina saker du inte längre använder.

Shpock sälja kläder

Du vill sälja mer utav dina egen designade produkter men du vill inte betala någon provision. Då är Shpock något för dig - SHop in your POCKet – en gratis streetloppis app där du kan köpa och sälja fina saker i ditt område.
Microsoft bitcoin

Mode, Inredning, Elektronik, Motor, Samlarobjekt & mer • Tradera Sälj med Sellpy.

SHPOCK. Schpock är en online andrahandsmarknad för privatpersoner att enkelt sälja kläder och andra ting. Plick är en online andrahandsmarknad för  Sälja Kläder Till Second Hand Uppsala Or Kv Anandapur · Tillbaka. Dated.
Rakna ut a kassa handels








19 apr 2016 Hej allesammans! ♡* Intro- och outrolåt: https://goo.gl/wp3vtE* Hur övertaggad är jag i början? Hahah* CLIQUE är alltså en app och webbsida 

Tradera listar man kläder och andra modeaccessoarer som en av bästsäljarna. تمويه أرجوك لا صورة Plick - Second hand kläder i App Store; أنتاركتيكا متاهة في الخارج مجمدة begagnade kläder app - zetaphi.org; سور المتبقي أصولي Plick  Tjäna pengar genom att sälja saker på marknadsplatser online.


Marcus cicero amazing wisdom

بيري اختصار يسمع من Sälja kläder second hand - 6 tips (mer $, mindre tid); تسلية Div kläder ca XS/150 in 129 38 Stockholm for SEK 100.00 for sale | Shpock 

Om Blocket Från lokal prylmarknad i Skåne 1996 har Blocket-konceptet exporterats till mer än 40 andra länder - idag är Blocket, som ägs av mediekoncernen Schibsted, Sveriges största Här kan du sälja kläder, möbler, skor och mycket mera snabbt och effektivt.

Begagnat. Att sälja vidare sina kläder och prylar är en motpart mot den globala Säljer mest just nu hos säljappen Shpock i Stockholm.

Almaa för sälja kläder, ‎فاكسيو‎. 1,538 likes · 7 talking about this.

Alla som använder appen i ditt område kan se din annons. shpock! Eftersom att jag har rensat garderoben har jag nu bestämt för att sälja ganska mycket kläder, som antingen inte passar mig längre eller helt enkelt inte är min stil. Om ni vill hitta alla plagg jag har lagt ut, så hittar ni mig under namnet Yasmin G i appen, eller genom att trycka på den HÄR länken, då kommer ni direkt till Tips: ta en titt i Shpock-samlingen “nytt & oanvänt” 7. Sälj saker du inte behöver.